loading...
بزرگ ترین وب ورزشی
معین بازدید : 97 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (2)

سلام دوستان  باعضو شدن  درخبرنامه  سایت  جدیدترین  خبرها ورزشی به شما  ارسال خواهدشدبا  تشکرفراوان..

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مدیر پاتوق هواداران پرسپولیس در تاریخ 1392/07/29 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

راستی شماره مو ندادم
اینم شماره م
09115688714
بزنگ بیشتر توضیح بدم

این نظر توسط مدیر پاتوق هواداران پرسپولیس در تاریخ 1392/07/29 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

سلام
سایت من بخاطر آمار بازدید خوبش در عرض 6 ماه فعالیت بهترین رنکینگو تو جهان و ایران داره
این رنکینگ در عرض 6 ماه بدست اومده و باعث تعجب همگان شده
..........
خواستم بگم سایتتو در سایتم تبلیغ میکنم + ساخت بنر مجانی
اگه صعود داشتی که هیچ اگه نداشتی 15 روز مجانی برای سری بعد سایتتو تبلیغ میکنم
برای مشاهده تعرفه ها که خیلی خوبه برو به این آدرس
http://www.6ta-6ta.rzb.ir/post/156

(اگه دوست داری سایتت معروف بشه حتماً این کارو بکن چون خیلی سایتها قصد همکاری با من و استفاده از عکسامو دارن)
اینم شماره م:
تا حالا هر کسی رو تبلیغ کردم صعود داشت
سه سایت رو تبلیغ کردم که هرکدوم 6میلیون - 8میلیون --- 500 هزار تا صعود داشتن فعلاً فقط یه سایت صعود نداشت


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت بروز ترین اخبارکشتی کج رابه شمااریه می دهد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شماطرفدارکدام کشتی گیرهستی؟
    به نظرشما حرکات کشتی گیران واقعی است یانه؟
    قهرمانان فعلی کشتی کج
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 350
  • بازدید کلی : 11,929